"Zapomnij o mnie"- Roma Nowicz




Czy zdarza Wam się zastanawiać, jaki wpływ na nasze życie ma namiętność 
i miłość? I co się dzieje z człowiekiem, który z dnia na dzień traci obiekt swoich westchni? Mi tak… dlatego gdy dostałam propozycję patronatu medialnego nad „ Zapomnij o mnie”- Romy Nowicz, nie miałam wątpliwości. Biorąc powieść w ręce, zastanawiałam się, co mnie czeka i czy autorka będzie potrafiła mnie zaskoczyć ? I wiecie co ? Udało jej się, wciągnęła mnie do świata swoich bohaterów, gdzie szybko się zatraciłam i nie potrafiłam odłożyć powieści nawet na chwilę, ciekawa co wydarzy się za chwilę. 
A zakończenie, cóż musicie dowiedzieć się sami...

„Marco Antonelli to mężczyzna, który ma wszystko. Bogatego ojca, przyjaciół i piękną dziewczynę, Ginę Sorento. Jednak pewnego dnia jego życie przewraca się do góry nogami – ojciec bankrutuje 
i popełnia samobójstwo, przyjaciele odsuwają się, a narzeczona porzuca go, by wyjść za jego kumpla. Po latach, gdy Marco znowu staje się zamożnym człowiekiem, wraca do rodzinnego miasteczka, by rozliczyć się z przeszłością. A przede wszystkim 
z kobietą, która złamała mu serce. Jest przekonany, że silna namiętność, jaka ich niegdyś połączyła, wciąż się tli, a Gina znów wpadnie w jego ramiona. Tylko tym razem to on będzie tym, który ją porzuci.”

Roma Nowicz-"rocznik 79'. Pracuje jako pedagog dlatego też wolałaby pozostać anonimowa, przynajmiej na teraz. Ognistym temperamentem, jak przystało na pół- Włoszkę, mogłaby obdarzyć kilka kobiet."

Autorka posłużyła się bogatym i bardzo obrazowym językiem, dzięki czemu odnosiłam wrażenie, że towarzyszę bohaterowi w wyjątkowo intymnych 
i pikantnych momentach. Udało mi się, przeżywałam z nim wszystkie upadki 
i cieszyłam się, gdy nie bacząc na wszystko, potrafił się dźwignąć 
i iść do przodu z podniesioną głową. Pisarka skonstruowała bardzo ciekawą fabułę, wplotła w nią intrygę i zagadkę śmierci ojca Marco. Poruszyła również ważne tematy, takie jak toksyczne relacje między rodzeństwem. Ukazała również, do czego jest zdolny człowiek zawistny, pragnący tylko i wyłącznie przywilejów. Roma Nowicz umiejętnie przeplatała w swojej powieści czas teraźniejszy 
z przeszłym. W pewnym momencie zorientowałam się, że 
z niecierpliwością i rumieńcami na policzkach oczekuję na momenty, kiedy poznam kolejne przygody mężczyzny z jego przeszłości. Nie byłabym sobą, gdybym nie napomknęła, że autorce udało się mnie wzruszyć, rozbawić, ale również rozzłościć i troszkę zawstydzić. Pisarka wykreowała niesamowitych bohaterów, którzy niejednokrotnie mnie zaskakiwali.

Marco Antoneli jest przystojnym mężczyzną, który lubi szybkie auta 
i łatwe kobiety, wszystko się zmienia gdy na jego drodze staje młoda 
i piękna kobieta Giny, mężczyzna zmienia dla niej swoje życie 
i każdego dnia próbuje udowodnić, jak bardzo ją kocha. Wkrótce łączy ich niesamowita namiętność, lecz sielanka nie trwa długo, bowiem bohater traci pieniądze, ojca, 
a następnie dziewczynę. Przegrany, zaczyna wszystko od nowa, używając wiedzy zdobytej przy ojcu oraz swojemu sprytowi. Zdobywa fortunę, postanawia wrócić... silniejszy niż wcześniej 
i przygotowany, aby zniszczyć ludzi, przez których cierpiał… czy uda mu się zemścić? Czy przegra kolejny raz? Tylko tym razem znacznie więcej...gdyż na szali stoi jego życie...


Polecam Wam tę przewrotną, pikantną i pełną namiętności historię, która od pierwszych stron zaskakuje, akcja toczy się błyskawicznie, 
a bohaterzy nie cofną się przed niczym, aby uzyskać wyznaczony cel. Już nie mogę się doczekać kolejnej książki autorki, ciekawa do jakiego świata zaprosi mnie tym razem i jakich emocji mi dostarczy.

Za możliwość przeczytania dziękuję WYDAWNICTWU VIDEOGRAF. 

2 komentarze:

Lavende79 pisze...

Ależ jestem ciekawa tej książki. Super recenzja.

grazyna pisze...

Od dawna zwróciłam uwagę na tę książkę. Jakoś do tej pory jeszcze do niej nie dotarłam, ale recenzja przekonuje mnie, że warto po nią sięgnąć.

Copyright © 2016 po drugiej stronie książki-recenzje , Blogger