"JAK RYSOWAĆ ..."




 Wszyscy wiemy jak ważny jest rozwój manualny dziecka. Ma wpływ na całe nasze życie. Począwszy od przedszkola, poprzez szkołę i życie dorosłe dzięki tym umiejętnościom możemy odnieść nasze małe, a także duże sukcesy. Na rynku wydawniczym trafiłam ostatnio na książki „ Jak rysować KOTY?” oraz „ Jak rysować PSY”. 


Książeczki urzekły mnie swoimi pięknymi kolorowymi ilustracjami zwierząt, na których wyglądają jak żywe. Przy każdym obrazku znajdujemy wiedzę na temat każdej rasy zwierzęcia oraz informacje takie jak: pochodzenie, waga czy typ futra( sierści), co systematyzuje i uzupełnia naszą wiedzę. Na każdej stronie mamy rubryczkę „ Czy wiesz, że…?” gdzie znajdziemy ciekawski o poszczególnych rasach, ale mało tego...uczy nas krok po kroku jak narysować naszych ulubieńców. Autor bowiem przeprowadza nas płynnie od pierwszej kreski do ukończonego rysunku stworzenia.

 
Moja dziewięcioletnia chrześnica po kilku próbach momentalnie podchwyciła sposób rysowania i powstały pierwsze koty i psy.

  


Autor bowiem przeprowadza nas płynnie od pierwszej kreski do ukończonego rysunku stworzenia. Moja dziewięcioletnia chrześnica po kilku próbach momentalnie podchwyciła sposób rysowania i powstały pierwsze koty i psy. Muszę się wam przyznać, że wyzwaniem dla mnie było narysowanie czegokolwiek,  a żywej istoty w szczególności, więc, gdy mój trzylatek prosi, abym narysowała mu psa, moje serce zaczyna bić szybciej ze strachu, że znowu skwituje mój rysunek „ a czemu ta krowa nie ma łat”. Tym razem udało się, zabłysłam- rozpoznał pudla.



Polecam książeczki- są idealne dla małych i dużych artystów. Dzięki nim możecie spędzić czas ze swoimi dziećmi, wnukami bądź rodzeństwem w niezwykły sposób i krok po kroku nauczyć się wspólnie rysować swoje pupile oraz pogłębiać wiedzę na ich temat, a my        z dzieciakami czekamy z niecierpliwością na ukazanie się kolejnych książeczek  z serii, aby dalej rozwijać nasze zdolności. Po cichu mamy nadzieję, że tym razem wydawnictwo nauczy nas rysować konie, które kochamy.



Za umożliwienie zapoznania się z książkami dziękujemy wydawnictwu IBIS.

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 po drugiej stronie książki-recenzje , Blogger