"Rhys"- Agnieszka Siepielska



Dziś chciałabym się z Wami podzielić opinią na temat mojego PATRONATU MEDIALNEGO a mianowicie „Rhys- synowie zemsty”- Agnieszki Siepielskiej. Książka zaintrygowała mnie swoim opisem, który obiecywał duże emocje, a może tajemnice, a być może wątek miłosny i wiecie co..., dostałam to wszystko, a nawet więcej. Autorka zabrała mnie w świat mafii i zaskoczyła niesamowitą intrygą, a koniec wbił w fotel.

Dwudziestoczteroletnia Viviana Thomson pracuje w luksusowym sklepie 
z odzieżą męską. Pewnego dnia dowiaduje się, że jeden z klientów otrzymał inne garnitury, niż te, które zamawiał, a teraz domaga się, by osobiście dostarczono mu właściwe. Mimo że Viviana nie jest odpowiedzialna za tę pomyłkę, zgadza się pojechać do domu mężczyzny.

Rhys Miller jest szanowanym i niezwykle przystojnym milionerem. Lubi, gdy wszystko idzie po jego myśli, i stara się wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję, żeby ugrać coś, na czym mu zależy. Dostarczenie niewłaściwego zamówienia pozwala mu więc wprowadzić w życie plan, który zaczął sobie układać jakiś czas temu. Kiedy w swoim domu widzi Vivianę, ma już pewność, że podjął właściwą decyzję.”


Autorka pisze barwnym językiem i obrazowym, dzięki temu miałam wrażenie, że towarzyszę bohaterce w każdym momencie jej życia, co nieraz wywołało 
u mnie rumieńce na policzkach. Pisarka stworzyła ekscytującą fabułę, która wciągnęła mnie bez reszty, książkę bowiem przeczytałam jednym tchem, gdy moje dzieci spały. Agnieszka Siepielska stworzyła ciekawą narrację, pierwszoosobową, a narratorami są różni bohaterowie, ten zabieg spowodował, że poznajemy naszych bohaterów od podszewki, wiemy, co myślą i czują, pomimo tego w powietrzu unosi się tajemnica, której czytelnik nie jest 
w stanie odgadnąć. Autorka wplotła w powieść intrygi, które podkręcają temperaturę akcji. Następną zaletą książki są bohaterowie, barwni, zaskakujący, a przede wszystkim intrygują podejmowanymi decyzjami.

Viviana jest młodą dziewczyną, która mieszka z matką i babcią pod jednym dachem. Nie potrafi znaleźć wspólnego języka z mamą i nie rozumie jej postępowania, wręcz nie lubi jej, za to babcię kocha nad życie i martwi się 
o nią, bowiem kobieta wychowała ją. Na jej drodze staje przystojny milioner, który za wszelką cenę chce ją zdobyć. Dziewczyna opiera się aż do momentu... Wtedy jej życie zmienia się nie do poznania, wkracza w nieznany sobie do tej pory świat – ma własnego ochroniarza, który czuwa nad jej bezpieczeństwem, co niezmiernie ją denerwuje. Obraca się wśród ludzi bogatych, ale czuje, że nie wie wszystkiego o Rhysie i jego rodzinie, gdy odkrywa prawdę, jest już …
Rhys jest wysportowanym i bogatym mężczyzną. Interesy, które prowadzi, nie są legalne. Jest członkiem mafii, nieprzewidywalny i kiedy coś sobie postanowi, musi to dostać, a chce Vivianne. Dlaczego? Musicie odkryć to sami.

Polecam Wam tę książkę, która trzyma czytelnika w napięciu do samego końca, bardzo często następują zwroty akcji, trupy wypadają z szafy, a intrygi nie mają końca. Wszystko to okraszone zmysłową pikanterią. Czekam niecierpliwie na drugi tom. I jestem pewna, że sięgnę bez wahania po każdą kolejną książkę autorki, ciekawa, co narodzi się tym razem w jej umyśle!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję WYDAWNICTWU NIEZWYKŁE

1 komentarz:

grazyna pisze...

Wpisuję na swoją listę. Recenzja w pełni mnie przekonała.

Copyright © 2016 po drugiej stronie książki-recenzje , Blogger