"Nożyczki"- Maksim Wolff




Dziś właśnie skończyłam czytać niezwykłą książkę „ Nożyczki”- Maksima Wolffa, jest to moje pierwsze spotkanie z thrillerem erotycznym i tak naprawdę nie do końca wiedziałam, czego mogę się po niej spodziewać. Liczyłam na dużą dawkę emocji i ... przeniosłam się do świata pożądania i perwersyjnych fantazji. Moje ciało pokryła gęsia skórka, odczuwałam strach, współczucie, a przede wszystkim wstręt do człowieka, który na pierwszy rzut oka jest nieśmiały, cichy i oddany żonie.

Justyna, młoda dziewczyna o perwersyjnych zainteresowaniach seksualnych, postanawia zrealizować swoje fantazje. W tym celu udaje się w podróż 
z przypadkowo poznanym tirowcem. Mężczyzna wydaje się nieśmiały i niegroźny, jednak pod tą maską kryje się zupełnie inny człowiek. Czy Justynie spodoba się drugie oblicze towarzysza podróży? Jakie będą konsekwencje jej podążania za swoimi pragnieniami?
Mocny thriller erotyczny dla dorosłych czytelników i jednocześnie bardzo dobre studium rozwijającej się seksualności młodej kobiety zderzonej z brutalną rzeczywistością.”
Autor jest miłośnikiem i opiekunem pszczół. Interesuje się genealogią, astronomią oraz numizmatyką. Lubi prozę Williama Whartona. Jest zawodowym kierowcą jeżdżącym po całej Europie. 

Maksim Wolff używa lekkiego i zrozumiałego języka, dzięki czemu książkę czyta się bardzo szybko. Stworzył zaskakującą fabułę, która trzyma w napięciu, po czym delikatnie zwalnia, aby znowu wystrzelić, by czytelnik poczuł prawdziwą grozę. Muszę przyznać, że udało mu się mnie zmylić i zaskoczyć końcem powieści. Autor w obrazowy sposób przedstawia sceny erotyczne, ale także potrafi pokazać, jak pojedyncze zdarzenie wpływa na życie bohaterki owładniętej chęcią spełnienia swojej fantazji i podążającej prosto w przepaść, której nie zauważa. Pisarzowi udało się stworzyć niepowtarzalnych bohaterów. Z jednej strony spełniają swoje mroczne marzenia, a z drugiej pragną oddania i miłości. Ponadto przedstawia realistycznie wszystkie plusy i minusy pracy kierowcy.

Justyna jest młodą, atrakcyjną dziewczyną, która mieszka nad morzem, pracuje i ma nadopiekuńczą mamę. Z pozoru nie wyróżnia się na tle innych ludzi, lecz tak naprawdę do jej umysłu zakradł się mrok, a raczej mroczne fantazje. Jak już wcześniej wspomniano, bohaterka owładnięta pragnieniem spełnienia ich wyrusza w podróż, nie bacząc na konsekwencje… i wtedy na jej drodze staje Jurek, który jest sympatycznym kierowcą ciężarówki, ale niestety skrywający prawdziwe oblicze okrutnego i bezwzględnego potwora. Ku mojemu zdziwieniu, gdy bohaterka poznaje je nie ucieka, wręcz przeciwnie- czuje się 
w końcu szczęśliwa i spełniona do momentu, gdy … resztę musicie odkryć sami.

Polecam powieść osobom, które uwielbiają poznawać mroczne zakamarki ludzkiego umysłu 
i lubią sceny erotyczne, ale także chcącym poznać dalsze losy bohaterki i sprawdzić, czy udało jej się wyjść z przygody bez szwanku oraz jaką rolę w książce odgrywają tytułowe nożyczki. Ja na pewno sięgnę po kolejne powieści autora, jestem ciekawa jak ewoluuje i co tym razem zrodzi się w jego głowie.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Oficynka

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 po drugiej stronie książki-recenzje , Blogger