"Pokusa zła"- M. Robinson



Tym razem miałam okazję trafić do świata dwojga zagubionych w rzeczywistości ludzi. Obserwowałam z boku ich ból i cierpienie, jak żądza oraz strach przejmują kontrolę nad ich losem, jak jeden zły moment i złe doświadczenie może zrujnować całe życie, prowadząc ich na ścieżkę zniszczenia- a to za sprawą M. Robinson i jej książki „ Pokusa zła”. Nie spodziewałam się tak dużej dawki emocji, którą zaserwowała mi autorka, a co więcej sprzecznych ze sobą.      Z jednej strony współczuję bohaterom, a z drugiej mam chęć nimi potrząsnąć, aby przejęli wreszcie kontrolę nad własnym życiem i nie oglądali się ciągle za siebie. Ale może zacznijmy od początku...

„Brooke: Miałam wygodne życie i jeszcze wygodniejsze dzieciństwo. Moi rodzice nauczyli mnie odróżniać dobro od zła i wszystkiego, co pomiędzy… Ale ja wolałam szarą strefę. Chciałam przeżyć życie na krawędzi, z groźbą upadku. Nie dbałam o konsekwencje, bo moje serce zostało roztrzaskane na podłodze sypialni rodziców… I nigdy nie wróciłam, by je pozbierać.
Devon: Rodzina jest najważniejsza. Poznałem, czym jest nienawiść, zrozumiałem, że Bóg jest głuchy na modlitwy, a życie to pole bitwy, gdzie stoisz na pierwszej linii frontu. Nauczyłem się być mężczyzną… Wszystko, co otrzymałem, to pięści ojca, łzy matki i krzyki sióstr. Nie możesz uciec przed przeszłością… Ostatecznie i tak cię dopadnie, choćby we śnie.”



Autorka posługuje się prostym językiem, momentami nawet wulgarnym. Stworzyła niepowtarzalną fabułę, która wciąga od pierwszej strony, jest zakręcona i oryginalna. Czekałam niecierpliwie, co przyniesie bohaterom kolejny dzień, towarzyszyło temu bardzo dużo emocji. Akcja toczy się dwutorowo, dzięki temu że narratorami są dwie osoby, które ukazują nam życie ze swojego poziomu i mija dużo czasu zanim ich drogi się spotykają. Powieść ocieka seksem będącym nieodłącznym elementem życia bohaterów. 
W książce nie ma czasu na nudę, akcja toczy się szybko i trzyma w napięciu. Muszę napomknąć, że autorka pisze bardzo obrazowo, co nadaje pikanego smaku całości. Udało się jej również stworzyć niesamowitych bohaterów, każde z nich ma w sobie coś, co przyciąga i trzeba uważać, żeby się nie poparzyć.
Brooke jest piękną młodą kobietą, którą poznajemy w wieku 16 lat, ma wszystko, czego może pragnąć nastolatka, wychowuje się w szczęśliwej rodzinie, rodzice ją uwielbiają, a na urodziny dostaje nowe auto. Po tym jak widzi w sypialni rodziców … zamiata wszystkie problemy pod przysłowiowy dywan, a my mamy okazję obserwować jak dorasta, zmienia się, coraz bardziej zamyka się w swoim świecie, dążąc do samodestrukcji i aż w końcu staje się vip-em. Jej świat to ciągła zabawa, żądza, samotność i pozorne szczęście z posiadanej wolności. Aż do momentu kiedy poznaje Devona …
Devon jest młodym zagubionym mężczyzną, poznajemy go już po śmierci ojca, który był katem, znęcał się nad nim i jego matką. Dzień, w którym odszedł z ich życia, stał się najlepszym. Bohater ma trzy młodsze siostry, które chronił przez całe swe życie. Dzięki odziedziczonemu klubowi po wuju jest w stanie w końcu zapewnić kobietom swego życia wszystkiego, na co zasługują, jednakże nie jest szczęśliwy, ciągle dręczą go koszmary i czuje się samotny oraz boi się, że stanie się jak ojciec... aż poznaje Bambi, co zmienia jego życie ...
Polecam książkę fanom scen erotycznych, bo jest ich wiele, na pewno nie zawiedziecie się. Autorka zaprowadzi was w świat mrocznej fantazji. Polecam też tę powieść osobom, które uwielbiają  emocje           i ciekawe są losów zaprezentowanych bohaterów. Czy razem spadną na dno, a może ocalą się nawzajem?

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 po drugiej stronie książki-recenzje , Blogger